Umm, leo vuestros gustos musicales y casi que me da reparo decir cuáles son los míos ... porque comparado con tanto sonido hard, lo mío es melódico, instrumental, sentimental y romántico! Bueno, va allá van

!
Me gusta mucho la música italiana, la música irlandesa y celta, la música instrumental, la música clásica, el pop internacional (aunque muy selectivamente), también el rock y el pop indie y mucha música variada (canciones sueltas, bandas sonoras, artistas antiguos, música de reivindicación política ...).
Escucho con mucha frecuencia a The Corrs, Laura Pausini, Carmen Consoli, Gianna Nannini (porque son mis preferidos). También a Ismael Serrano, Carlos Núñez, Franco Battiato, Tiziano Ferro, The Cramberries, Mike Offield, Phill Collins, Édith Piaf, Carla Bruni, Giorgia, Vasco Rossi, Lucio Battisti, Andrea Bocelli, Lluís Llach, Texas, Extreme, U2, REM, Anastacia, Shakira, Chambao, Mecano ....
Por cierto, Poter ... Sopa de Cabra??? Dios, qué grandes!! Me encantan! "
Nascut entre Blanes i Cadaqués, molt tocat per la Tramuntana, d'una sola cosa pot estar segur quan més vell més tocat de l'ala. Sempre deia que a la matinada es mataria però cap al migdia anava ben torrat. Somriu i diu que no té pressa, ningú m'espera allà dalt i anar l'infern no m'interessa, és molt més bonic l'Empordà ...".
Y conoces a Gossos?? Dios, qué buenos también! "
T'haurà passat algun cop i s'has tocat mai el fons, quan no queda energia per fer un últim esforç, a mi quan estic a punt de cedir ... I alguna cosa em diu que segueixi i em demana que no rendeixi, Alguna cosa em diu que no dubti de mi ...".
Ahora quizás esté escuchando más dos grupos cordobeses que son realmente buenos: Columbia y Deneuve!! Merecen la pena conocerlos y escucharlos!
Saludos!:mrgreen: